måndag 26 april 2010

Vinnaren i tävlingen



Vinnaren av vintageklockan heter Pernilla!

Så här bra rimmade hon;

Jag vill gärna veta tiden i ur och skur, därför skulle jag vilja vinna detta ur
Den skulle hänga i mitt kök,
ibland bullbak och stök
Kanske inte alla tycker om denna klockan, då smaken är som "baki", men jag älskar den och vill gärna vinna den från Khaki! :-)

Stort grattis Pernilla! Jag kontaktar dig via mail för att får din adress så får du snart klockan med Posten.
Och stort tack till er andra, det var många bra bidrag som också kunde ha vunnit - om jag kunnat hade jag gärna gett er alla en klocka!

3 kommentarer:

  1. Tusen tusen tack... vad glad jag blev! :-) Den kommer passa perfekt i mitt lilla kök.

    Varma hälsningar från sveriges varmaste plats idag... Pernilla från Ängelholm!

    SvaraRadera
  2. Grattis Pernilla! Vad fint du kommer att få i ditt kök! Jag får fortsätta att njuta den i min kollegas matrum, där den pryder sin plats sedan länge. Den skapar fin stämning :-)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt Pernilla att du blev glad för klockan! Jag hoppas den blir lika fin i ditt kök som hos Cecilias kollega :) Det känns bra om sakerna kan sprida lite glädje!

    Kram från Maria

    SvaraRadera